Dažniausiai užduodami klausimai

Vartotojo paskyra

Kaip gauti profesionalo nuolaidą?

Tai galite padaryti nuėję į puslapį "Meistrų nuolaidos" ir užpildę anketą arba prisijungę prie paskyros ir užpildę anketą registruotiems klientams.

Kaip susikurti naują vartotojo paskyrą?

Puslapio viršuje, dešiniajame kampe spustelėkite ant „Prisijungti“, skiltyje „Sukurkite paskyrą“ užpildykite reikalingus laukelius ir spauskite „Registruotis“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą.

Jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?

Puslapio viršuje, dešiniajame kampe, spustelėjus ant „Mano Paskyra“, spauskite „Prisijungti“, „Pamiršote slaptažodį?“. Įveskite el. pašto adresą (būtinai tą, su kuriuo registravotės) ir spauskite „Patvirtinti“. Į Jūsų el. paštą bus atsiųsta nuoroda su slaptažodžio atnaujinimu.

Ar galiu patikrinti savo užsakymo būseną?

Registruoti klientai per savo paskyrą gali stebėti užsakymo būseną, užsakymų istoriją. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Užsakymai“. Neregistruoti klientai visą informaciją gali rasti paspaudę nuorodą el. laiške "Užsakymo patvirtinimas".

Kodėl mano užsakymas atšauktas?

Atmetimo priežastys gali būti kelios:

  • negavome apmokėjimo už prekes;
  • pateikėte tokį pat užsakymą daugiau nei vieną kartą;
  • užsakymas atmestas Jūsų prašymu;
  • nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.
Gavau ne tas prekes, ką daryti?

Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 605 58877 arba el. paštu info@beautykit.lt

Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?

Jeigu gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 605 58877 arba el. paštu info@beautykit.lt

Pristatymas

Per kiek laiko pristatomas siuntinys?

Sandelyje ir parduotuvėje esančios prekės išsiunčiamos per 1-2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Kitos prekės išsiunčiamos per 4-8 darbo dienas.

Kaip pristatomi siuntiniai?

Siuntiniai pristatomi DPD kurjeriu į jūsų nurodytą adresą arba į jūsų nurodytą DPD, Omniva paštomatą.

Ar pristatote prekes į kitas šalis?

Pristatome, tačiau šiuo atveju reikėtų susisiekti su Beautykit.lt komanda el. paštu info@beautykit.lt.

Kodėl dar negavau savo siuntinio?

Dažniausiai prekės klientus pasiekia per 1-2 darbo dienas, akcijų metu užsakymų vykdymas gali užtrukti. Norėdami pasiteirauti dėl savo prekių, susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 605 58877 arba el. paštu info@beautykit.lt.

Kas nutiks, jei atvykus kurjeriui manęs nebus namie?

Prieš atvykdamas, kurjeris susisieks su jumis telefonu. Kurjeris yra įgaliotas pristatyti jums prekes per tris darbo dienas, o nepavykus to padaryti, siuntinys yra grąžinamas Pardavėjui.

Kiek laiko mano siunta bus laikoma paštomate?

Paštomatuose siunta laikoma septynias kalendorines dienas. Neatsiėmus prekių per nurodytą terminą, jos yra grąžinamos Pardavėjui.

Ar galiu atsiimti prekes pats?

Prekes galite atsiimti fizinėje Beautykit parduotuvėje Savanorių pr. 176, Vilnius (įėjimas iš gatvės pusės). Sulaukus el. laiško apie paruoštą užsakymą, galite atvykti atsiimti.

Prekių grąžinimas

Per kiek laiko grąžinami pinigai į banko sąskaitą?

Jei prekė atitinka grąžinimo reikalavimus, pinigai į jūsų banko sąskaitą sugrįš per 10 darbo dienų nuo prekės gavimo.

Kokios prekės negrąžinamos?

Pagal LR įstatymą Nr. 697 (Mažmeninės prekybos taisyklės) prie nekeičiamų prekių priskiriama kosmetika bei elektr. įrenginiai. Daugumą kitų prekių galite grąžinti per 14 dienų nuo pristatymo dienos jeigu originali jų pakuotė nebuvo pažeista, prekė nebuvo pradaryta ar naudota.

Kur siųsti grąžinamas prekes?

Prekes prašome siųsti adresu Savanorių pr. 176, Vilnius.

Kaip aš galiu grąžinti nekokybišką prekę?

Prašome užpildyti grąžinimo formą. Užpildytą formą įdėkite į siuntą ir siųskite adresu Savanorių pr. 176, Vilnius.

Apmokėjimas

Kaip aš galiu apmokėti už siuntinį?

Mokėjimą galite atlikti elektronine bankininkyste, bankiniu pavedimu, mokėjimo kortele, Apple Pay, atsiskaitant mokėjimo kortele kurjeriui/paštomatui gavus prekes bei grynaisiais/kortele atvykus į mūsų parduotuvę Savanorių pr. 176, Vilnius.

Ar išrašote sąskaitas faktūras?

Žinoma. Sąskaitas faktūras rasite užėję į kliento paskyrą skiltyje "Užsakymai". Taip pat sąskaitos faktūros siunčiamos automatiškai el. paštu.

Dėl kažkokios priežasties nepavyksta apmokėti užsakymo, ką daryti?

Jeigu jums nepavyksta apmokėti elektonine bankininkyste, rekomenduojame pasirinkti apmokėjimą gavus prekes. Pasirinkę šį būdą atsiskaitysite kurjeriui grynais, arba mokėjimo kortele. Šiuo būdu taip pat galėsite atsiskaityti kortele DPD, Omniva terminaluose.

Dovanų kuponai ir nuolaidų kodai

Ar galima įsigyti dovanų kuponą?

Taip, dovanų kuponą galite įsigyti skiltyje "Dovanų kuponai".

Jeigu padariau užsakymą, bet pamiršau panaudoti dovanų kupono kodą?

Jeigu atlikote užsakymą ir pamiršote įvesti dovanų kupono kodą susisiekite el. paštu info@beautykit.lt.

Kaip aš galiu panaudoti dovanų kuponą?

Dovanų kupono numerį įveskite laukelyje „Nuolaidos kodas“, nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.

Kaip aš galiu panaudoti nuolaidos kodą?

Nuolaidą pirkinių krepšeliui galite pritaikyti įvedę jos kodą į laukelį „Nuolaidos kodas“, nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.

Ar galiu panaudoti 2 nuolaidos kodus vienu metu?

Šiuo metu laukelyje „Nuolaidos kodas“ galima pritaikyti tik vieną nuolaidos kodą, nepamirškite paspausti „Pritaikyti“.

Kaip galėčiau sužinoti apie jūsų nuolaidas ir specialius pasiūlymus?

Norėdami sužinoti apie naujausias nuolaidas ir pasiūlymus, prenumeruokite mūsų naujienlaiškį. Tai galite padaryti svetainės pagrindinio puslapio apačioje esančioje skiltyje „Naujienlaiškis“ įvedę savo el. pašto adresą ir paspaudę „Prenumeruoti“.

Prisijungti

Pamiršote slaptažodį?

Sukurti paskyrą