Prekių grąžinimas ir garantinis aptarnavimas

Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.

Atgauti sumokėtą pinigų sumą galite dviem būdais:
- pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą;
- nuolaidos kuponu mūsų parduotuvėje.
Jeigu atliekant mokėjimą už pateiktą užsakymą buvo panaudoti lojalumo taškai, grąžinant bent vieną užsakymo prekę, pinigų grąžinimas atliekamas tokiu būdu: lojalumo taškų grąžinimas į paskyrą + likusios sumokėtos už grąžinamą prekę pinigų dalies grąžinimas į banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas (jeigu sukaupta lojalumo taškų suma nepadengia grąžinamos prekės vertės).

Grąžinimas kurjeriu:
- užpildyti grąžinimo formą arba parašyti el. paštu info@beautykit.lt;
- el. laišku gauti patvirtinimą;
- išiųsti prekes mums su kurjeriu ar paštomatu;
- džiaugtis grįžusiais pinigais. :)

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje. Pastaba: prekės apžiūrėjimui galite pašalinti pakuotės uždarymui skirtas juostas;
- Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) bei išsaugojus savo vartojamąsias savybes. Pastaba: šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
- Grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
- Prekė negali būti naudota;
- Netaikoma nekokybiškai prekei;
- Negrąžinamos prekės, kurios buvo pirktos ne iš Pardavėjo arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.
Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

Garantinio aptarnavimo suteikimo sąlygos:
- Surenkant baldus pirkėjas laikosi prie baldų pridėtos surinkimo instrukcijos.
- Baldai buvo naudojami pagal paskirtį ir prižiūrimi vadovaujantis priežiūros taisyklėmis.
- Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
- Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
- Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės.
- Baldai nukentėjo dėl force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Garantijos suteikimo procesas:
Jeigu garantijos galiojiimo laikotarpiu pastebėjote atsiradusių prekės trūkumų, susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@beautykit.lt ir prisekite nuotrauką arba kitą vaizdinę medžiagą, kurioje aiškiai matytųsi minimi trūkumai. Garantiniu laikotarpiu nustatytus gamybos defektus įsipareigojame pašalinti per 5-35 kalendorinių dienų nuo pretenzijos užregistravimo dienos. Kitus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisyme, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Svarbu paminėti, jog gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ar baldiniui audiniui.

Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti ją per 24 mėnesius nuo jos pristatymo dienos. Tokiu atveju nekokybišką prekę nemokamai pakeičiame kokybiška, arba grąžiname sumokėtus pinigus. 

Kilus klausimams susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +37060558877 arba parašyti el. paštu info@beautykit.lt.

Prisijungti

Pamiršote slaptažodį?

Sukurti paskyrą