Prekių grąžinimas ir garantinis aptarnavimas
Prekių grąžinimas ir keitimas
Bendrosios nuostatos
Trūkumai šalinami, o nekokybiškos prekės keičiamos arba grąžinamos pagal 2001 m. birželio 11 d. LR Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintas „Mažmeninės prekybos taisykles“ bei LR Civilinio kodekso nuostatas. Numatyta teise gali pasinaudoti tik Pirkėjas, kuris pagal LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas pripažintinas vartotoju, t. y. fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis. Pastaba: Pirkėjas negali pasinaudoti šia teise grąžinti sutarties dėl:
- greitai gendančių prekių ar tų, kurių galiojimo laikas trumpas;
- supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir netinkamos grąžinti dėl sveikatos/higienos priežasčių;
- prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
- ir kitų atvejų, numatytų Civiliniame kodekse bei Minėtų taisyklių nuostatose.
Teisė atsisakyti sutarties
- Kam taikoma: Teisė atsisakyti kokybiškų prekių taikoma Pirkėjams, kurie pagal LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas pripažintinas vartotojais, t. y. fiziniai asmenys, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantys sudaryti ar sudarantys sutartis.
- Laikotarpis: Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties ir grąžinti gautas prekes (taip pat dovaną) per 14 dienų nuo prekės perdavimo jam. Taip pat papildomai – prekės grąžinimo laikotarpis prasideda nuo prekių gavimo dienos.
- Pirkėjas turi pranešti Pardavėjui (žodžiu arba raštu) apie savo norą atsisakyti sutarties, o Pardavėjas – nedelsdamas patvirtinti pranešimo gavimą. Po to, Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo išsiųsti prekes (ar perduoti įgaliotam asmeniui).
Komercinei veiklai naudojamų įsigytų prekių grąžinimo tvarka
- Prekių, įsigytų komercinei veiklai vykdyti (su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija susijusiais tikslais) grąžinimo sąlygos ir tvarka sprendžiamos individualiai. Prašome kreiptis į Pardavėją dėl išsamesnės informacijos.
Grąžinimo tvarka ir sąlygos
- Grąžinant prekes, būtina pridėti PVM sąskaitą-faktūrą (arba kasos aparato kvitą, arba kitą pirkimą patvirtinantį dokumentą) bei užsakymo numerį.
- Prekės būklė:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (galima pašalinti tik pakuotės uždarymui skirtas juostas – ne pažeidžiant prekinės išvaizdos).
- Prekė turi būti nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (etikečių, apsauginės plėvelės ir kt.) bei būti tokia pati komplektacija, kokią Pirkėjas gavo.
- Prekių, įsigytų ne iš Pardavėjo arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos, grąžinti negalima.
- Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
- Prekė negali būti naudota.
- Grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas.
- Pirkėjas gali grąžinti prekes per kurjerį (arba paštomatą) pagal tokias procedūras:
- Užpildyti grąžinimo formą arba siųsti el. laišką adresu info@beautykit.lt.
- Gavus patvirtinimą, išsiųsti prekes.
- Grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas (nebent grąžinamos nekokybiškos prekės).
Grąžinamų pinigų tvarka
- Jei prekė grąžinama dėl kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti už ją sumokėtą kainą, įskaitant pristatymo ir grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis užsakytų prekių, grąžinamos išlaidos skaičiuojamos proporcingai.
- Grąžinimą galima atlikti dviem būdais:
- Pervedant pinigus į Pirkėjo banko sąskaitą,
- Arba suteikiant nuolaidos kuponą parduotuvėje.
Jei už užsakymą panaudoti lojalumo taškai, grąžinant bent vieną prekę, lojalumo taškai grąžinami į paskyrą, o likusi dalis – pinigais į banko sąskaitą, jei sukaupta lojalumo suma neužtenka visai prekės vertei padengti.
- Gavus prekes ir įvertinus jų būklę, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo įrodymo apie prekės išsiuntimą ar gavimo.
- Jei Pirkėjas atsiskaitė grynaisiais pristatymo metu, Pardavėjo patirtos išlaidos dėl grynųjų pinigų surinkimo mokesčio yra išskaičiuojamos iš Pirkėjui grąžinamos sumos ir negrąžinamos, išskyrus atvejus, kai grąžinamos nekokybiškos prekės.
Atsakomybė už prekės vertės sumažėjimą
- Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, jei prekė ar jos pakuotė yra sugadinta, prekė panaudota, prarado prekinę išvaizdą (pvz., pažeistos etiketės, apsauginė plėvelė) ar nėra tokia pati komplektacija, kokią Pirkėjas gavo. Pardavėjas turi teisę atitinkamai sumažinti grąžinamos sumos dydį.
Papildomos nuostatos
- Jei prekės buvo pristatytos Pirkėjui po sutarties atsisakymo, Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti prekes. Išskyrus nekokybiškų prekių atvejus, Pirkėjas bus atsakingas už grąžinimo išlaidų padengimą.
- Pardavėjas turi teisę negrąžinti pinigų tol, kol prekės nėra grąžintos arba kol Pirkėjas nepateikia įrodymo, kad prekės yra išsiųstos.
Garantinio aptarnavimo suteikimo sąlygos:
- Surenkant baldus pirkėjas laikosi prie baldų pridėtos surinkimo instrukcijos.
- Baldai buvo naudojami pagal paskirtį ir prižiūrimi vadovaujantis priežiūros taisyklėmis.
- Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
- Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui.
Garantiniai įsipareigojimai nutraukiami šiais atvejais:
- Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisrai), netinkamos eksploatavimo sąlygos, naudotojo tyčios ar neatsargumo.
- Atsiradus gedimams dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tinklų sutrikimų.
- Pažeidimai atsiradę dėl patekusių pašalinių daiktų į prietaiso vidų, smėlio, skysčio (korozija, oksidacija), maisto, vabzdžių ir pan.; nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prietaiso instrukcijoje.
- Pažeidimai atsiradę po įsigijimo prietaisui nukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas.
- Atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo.
Garantijos suteikimo procesas:
Jeigu garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjote atsiradusių prekės trūkumų, susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@beautykit.lt ir prisekite nuotrauką arba kitą vaizdinę medžiagą, kurioje aiškiai matytųsi minimi trūkumai. Garantiniu laikotarpiu nustatytus gamybos defektus įsipareigojame pašalinti per 5-35 kalendorinių dienų nuo pretenzijos užregistravimo dienos. Kitus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisyme, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Svarbu paminėti, jog gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ar baldiniui audiniui.
Susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu: +37060558877 arba el. paštu: info@beautykit.lt.