Prekių pristatymas

Galimi pristatymo būdai:

  • Omniva paštomatu
  • DPD paštomatu
  • DPD kurjeriu


Prekių atsiėmimas mūsų parduotuvėse:

  • Vilniuje, Savanorių pr. 176, LT-03216 (įėjimas iš gatvės pusės)


Užsakymai iš mūsų sandėlio pristatomi per 1-2 d.d., išskyrus tuos atvejus, kai prekės yra užsakomos. Tokiu atveju prekė yra užsakoma ir pristatymo terminas prailgėja iki 4-8 d.d. Siuntos surenkamos tik darbo dienomis (nuo pirmadienio iki penktadienio).

Atsiskaitymas grynais/kortele kurjeriui ar paštomate galimas jei užsakymo suma yra didesnė nei 29 eurų, bet mažesnė nei 1500 eurų. Jei pasirinkote atsiskaitymą pristatymo metu ir neatsiėmėte siuntos du kart, tolimesnės siuntimas su atsiskaitymo galimybe nebegalimas. Užsakymas bus pradėtas vykdyti tik iš anksto apsimokėjus užsakymą.

Pasirinkus pristatymo būdą "Atsiėmimas parduotuvėje", turite sulaukti el. laiško žinutės apie tai jog siunta yra paruošta ir galimas jos atsiėmimas.

Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Maksimali pristatymo trukmė neturėtų viršyti 2 savaičių.

Atkreipkite dėmesį, kad pagal įstatymus kurjeriai, vairuotojai neprivalo kelti/iškrauti prekių ar padėti nunešti prekes iki buto, kurių svoris viršija 35 kg. Labai prašome pasirūpinti, kad pristatymo metu šalia būtų žmogus, kuris padės Jums atnešti prekes į Jums reikiamas patalpas ar vietą tuo atveju, jei į patalpas nėra tinkamo privažiavimo krovininiam liftui. Jei siunta viršyja 35 kg yra galimybė papildomai pasirinkti prekių užnešimo paslaugą.

*Prekės pristatomos visoje Lietuvoje, išskyrus į Kuršių Neriją. Į Kuršių Neriją prekės pristatomos pagal atskirą susitarimą.

Klientų prašome nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą ir kontaktinį telefoną. PRISTATYMAS NEMOKAMAS!

Prekės būklė BŪTINA tikrinti pristatymo metu dalyvaujant kurjeriui!  Radus pažeidimus būtina užfiksuoti. Priimdami užsisakytas prekes patikrinkite siuntos būklę. Jei turite kokių pastabų dėl prekės pakuotės, prekių kiekio ar matote, kad pakuotė pažeista, suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista, prašome nedelsiant informuoti kurjero atstovą pristatymo metu, pareikalauti iš kurjerio defektacijos-pretenzijos lapą ir užpildžius duoti kurjeriui pasirašyti. Kitu atveju dėl pažeistos prekės pretenzijos nebus priimamos.

Prisijungti

Pamiršote slaptažodį?

Sukurti paskyrą